Оцінюємо освітнє середовище
За посиланням презентації оцінювання освітнього середовища ТУТ
Узагальнена таблиця критеріїв, індикаторів та інструментарію для оцінювання освітніх і управлінських процесів
Трояндівського ЗЗСО Доброславської селищної ради та внутрішньої системи забезпечення якості освіти у 2021-2022 н.р.
Критерії оцінювання |
Індикатори оцінювання |
Методи збору інформації
|
Інструментарій, що буде використано для оцінювання |
Результати оцінювання |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
В |
Д |
ВП |
Н |
|||||||
Напрям оцінювання 1. Освітнє середовище закладу освіти |
||||||||||||||
Вимога 1.1. Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці |
||||||||||||||
1.1.1. Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для навчання та праці |
1.1.1.1.Облаштування території закладу та розташування приміщень є безпечними
|
Спостереження (освітнє середовище). (інтерв’ю з керівником) |
1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1-8 п. 1.1.1.1). 2. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 1) |
+
+ |
|
|
|
|||||||
1.1.1.2. У закладі освіти забезпечується комфортний повітряно-тепловий режим, належне освітлення, прибирання приміщень, облаштування та утримання туалетів, дотримання питного режиму |
Спостереження (освітнє середовище). Опитування (анкетування батьків, здобувачів освіти) |
1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1-7 п. 1.1.1.2). 2. Анкета для батьків (п. 10). 3. Анкета для учня/учениці (п. 5) |
+ (88,9%)
43%
|
28,5% 24,5 % |
28,5% 14.9% |
10, 6% |
||||||||
1.1.1.3.У закладі освіти забезпечується раціональне використання приміщень і комплектування класів (з урахуванням чисельності здобувачів освіти, їх особливих освітніх потреб, площі приміщень) |
1.1.1.3. Вивчення документації Спостереження (освітнє середовище). Опитування (інтерв'ю з керівником) |
1. Форма вивчення документації (п. 1.1.1.3). 2. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1-3 п. 1.1.1.3). 3. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 2) |
+
+
+
|
+ |
|
|
||||||||
1.1.1.4.У закладі освіти є робочі (персональні робочі) місця для педагогічних працівників та облаштовані місця відпочинку для учасників освітнього процесу |
1.1.1.4. Спостереження (освітнє середовище). Опитування (опитувальний аркуш керівника) |
1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1-2 п. 1.1.1.4). 2. Опитувальний аркуш керівника (питання 5 п. 4.3) |
100 %
100% |
20%
|
|
|
||||||||
1.1.2. Заклад освіти забезпечений навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що необхідні для реалізації освітньої програми |
1.1.2.1. У закладі освіти є приміщення, необхідні для реалізації освітньої програми та забезпечення освітнього процесу |
1.1.2.1. Спостереження (освітнє середовище). Вивчення документації. Опитування (інтерв’ю з керівником) |
1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1 п. 1.1.2.1). 2. Форма вивчення документації (п. 1.1.2.1). 3. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 3) |
+
+ + |
|
|
|
|||||||
1.1.2.2. Частка навчальних кабінетів початкових класів, фізики, хімії, біології, інформатики, майстерень/кабінетів трудового навчання (обслуговуючої праці), спортивної та актової зал, інших кабінетів, які обладнані засобами навчання відповідно до вимог законодавства та освітньої програми |
1.1.2.2. Спостереження (освітнє середовище). Вивчення документації. Опитування (інтерв’ю з керівником) |
1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1 п. 1.1.2.2). 2. Форма вивчення документації (п. 1.1.2.2). 3. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 5) |
+ (63,6%)
|
+
|
+ |
|
||||||||
1.1.3. Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх |
1.1.3.1. У закладі освіти проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
|
1.1.3.1. |
1. Форма вивчення документації (п 1.1.3.1). 2. Перелік питань для інтерв’ю з керівником(п. 4). 3. Анкета для учня/учениці (п. 7). 4. Анкета для педагогічних працівників (п. 26) |
+
+
49% 90 %
|
37,2% |
6,4% 10% |
7,4% |
|||||||
1.1.3.2. Учасники освітнього процесу дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки |
1.1.3.2. Спостереження (освітнє середовище, навчальне заняття) |
1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1, 2 п. 1.1.3.2). 2. Форма спостереження за навчальним заняттям* |
100%
|
+ |
|
|
||||||||
1.1.4. Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку зі здобувачами освіти та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я і вживають необхідних заходів у таких ситуаціях |
1.1.4.1. У закладі освіти проводяться навчання/інструктажі педагогічних працівників з питань надання домедичної допомоги, реагування на випадки травмування або погіршення самопочуття здобувачів освіти та працівників під час освітнього процесу |
1.1.4.1. Вивчення документації. Опитування (інтерв’ю із заступником керівника, анкетування педагогічних працівників) |
1. Форма вивчення документації (п. 1.1.4.1). 2. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. +4) 3. Анкета для педагогічних працівників (п. 26) |
+
+
90 % |
|
10% |
|
|||||||
1.1.4.2. У разі нещасного випадку педагогічні працівники та керівництво закладу діють у встановленому законодавством порядку |
1.1.4.2. Вивчення документації. Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування педагогічних працівників |
1. Форма вивчення документації (п. 1.1.4.2.). 2. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 4) 3. Анкета для педагогічних працівників (п. 27) |
+
+
100%
|
|
|
|
||||||||
1.1.5. У закладі освіти створюються умови для харчування здобувачів освіти і працівників |
1.1.5.1. Організація харчування у закладі освіти сприяє формуванню культури здорового харчування у здобувачів освіти |
1.1.5.1. Вивчення документації. Спостереження (освітнє середовище) |
1. Форма вивчення документації (п. 1.1.5.1). 2. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1-4 п. 1.1.5.1) |
+
|
+ |
|
|
|||||||
1.1.5.2. Частка учасників освітнього процесу, які задоволені умовами харчування |
1.1.5.2. Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування батьків, здобувачів освіти, педагогічних працівників) |
1. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 9)
2. Анкета для батьків (п. п. 11 -13). 3. Анкета для учня/учениці (п. 6). 4. Анкета для педагогічних працівників ( п. 19) |
35% 22,3% 29% 30% |
+
10%26,6% 21% 20% |
5% 4,3% 3%
|
не харч .50% 46,8% не харч. 50% не харч.
|
||||||||
1.1.6. У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в Інтернеті |
1.1.6.1. У закладі освіти застосовуються технічні засоби та інші інструменти контролю за безпечним користуванням мережею Інтернет |
1.1.6.1. Спостереження (освітнє середовище). Опитування (інтерв'ю з керівником) |
1. Форма спостереження за освітнім середовищем (запитання 1, 2 п. 1.1.6.1). 2. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 8) |
+
+ |
|
|
|
|||||||
1.1.6.2. Учасники освітнього процесу поінформовані закладом освіти щодо безпечного використання мережі Інтернет |
1.1.6.2. Опитування (анкетування здобувачів освіти, батьків) |
1. Анкета для учня/учениці (п. 20).
2. Анкета для батьків (питання 14, п. 3-4) |
85,1%
73 % |
21 % |
11,7%
6 % |
3%
|
||||||||
1.1.7. У закладі освіти застосовуються підходи для адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу, професійної адаптації працівників |
1.1.7.1. У закладі освіти налагоджено систему роботи з адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу |
1.1.7.1.Опитування (опитувальний аркуш керівника, інтерв'ю із заступником керівника, практичним психологом / соціальним педагогом), анкетування батьків) |
1. Опитувальний аркуш керівника (п. 4.5.). 4. Анкета для батьків (п. 3)
|
+
+
+
88,6% |
|
8,6% |
2% |
|||||||
1.1.7.2. Заклад освіти сприяє адаптації педагогічних працівників до професійної діяльності |
1.1.7.2. Опитування (інтерв’ю із заступником керівника, практичним психологом/соціальним педагогом, анкетування педагогічних працівників) |
1. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 31 2. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/ соціальним педагогом (п. 12). 3. Анкета для педагогічних працівників (питання 6 п. 18) |
+
90% |
10% |
+ |
|
||||||||
У цілому за вимогою 1.1: |
78% |
15% |
6,5% |
0,5% |
||||||||||
Вимога 1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
||||||||||||||
1.2.1. Заклад освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі |
1.2.1.1. У закладі освіти розроблено план заходів із запобігання та протидії булінгу |
1.2.1.1. Вивчення документації. Опитування (інтерв’ю з керівником, із заступником керівника, практичним психологом/ соціальним педагогом, представником учнівського самоврядування) |
1. Форма вивчення документації (п. 1.2.1.1). 2. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 11) 3. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 26). 4. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/ соціальним педагогом (п. 2). 5. Перелік питань для інтерв’ю з представником учнівського самоврядування (п. 6) |
+
+
+
+
+ |
|
|
|
|||||||
1.2.1.2. У закладі освіти реалізуються заходи із запобігання проявам дискримінації |
1.2.1.2.Вивчення документації. Опитування (інтерв’ю з практичним психологом/ соціальним педагогом, анкетування батьків, педагогічних працівників, здобувачів освіти) |
1. Форма вивчення документації (п. 1.2.1.2). 2. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом (п. 3). 4. Анкета для батьків (питання 1, 2 п. 14). 5. Анкета для педагогічних працівників (п. 21). 6. Анкета для учня/учениці (п. 10) |
+
+
76%
75%
85% |
14%
19%
10% |
6%
5%
5% |
4%
1% |
||||||||
1.2.1.3. Частка здобувачів освіти і педагогічних працівників, які вважають освітнє середовище безпечним і психологічно комфортним |
1.2.1.3. Опитування (інтерв’ю з практичним психологом/ соціальним педагогом, анкетування здобувачів освіти, педагогічних працівників, батьків) |
Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом (п. 10). Анкета для учня/учениці (п. п. 1, 2, 9). Анкета для педагогічних працівників (п. 15). 4. Анкета для батьків (п. п. 1, 2) |
+
91%
70%
68% |
60%
18% |
5%
6%
12% |
2 %
2% |
||||||||
1.2.1.4. Керівництво та педагогічні працівники закладу освіти проходять навчання, ознайомлюються з нормативно-правовими документами щодо виявлення ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому |
1.2.1.4. |
1. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п.п. 23, 24) 2. Анкета для педагогічних працівників (п. 23) |
+
90% |
|
10% |
|
||||||||
1.2.1.5. Заклад освіти співпрацює з представниками правоохоронних органів, іншими фахівцями з запитань запобігання та протидії булінгу |
1.2.1.5.
|
1. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 27) 2. Анкета для педагогічних працівників (п. 23) |
+
100% |
|
|
|
||||||||
1.2.2. Правила поведінки учасників освітнього процесу в закладі освіти забезпечують дотримання етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини |
1.2.2.1. У закладі освіти оприлюднені правила поведінки, спрямовані на формування позитивної мотивації у поведінці учасників освітнього процесу та реалізацію підходу, заснованого на правах людини |
1.2.2.1. |
1. Форма вивчення документації (п. 1.2.2.1). 2. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 29) |
+
+ |
|
|
|
|||||||
1.2.2.2. Частка учасників освітнього процесу, ознайомлених із правилами поведінки у закладі освіти |
1.2.2.2. |
1. Анкета для батьків (п.16). 2. Анкета для учня/учениці (п. 17). 3. Анкета для педагогічних працівників (п. 20) |
92% 87% 100% |
4%
|
3% 4% |
1% 8% |
||||||||
1.2.2.3. Учасники освітнього процесу дотримуються прийнятих у закладі освіти правил поведінки
|
1.2.2.3.Спостереження (освітнє середовище). |
1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1, 2 п. 1.2.2.3). 2. Перелік питань для інтерв’ю з представником учнівського самоврядування (п. 7). 3. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом (п. 6) |
+
+
+ |
|
|
|
||||||||
1.2.3. Керівник та заступники керівника (далі – керівництво) закладу освіти, педагогічні працівники протидіють булінгу, іншому насильству, дотримуються порядку реагування на їх прояви |
1.2.3.1. З метою запобігання різним проявам насильства (у закладі освіти та/або вдома) здійснюється аналіз причин відсутності здобувачів освіти на заняттях та вживаються відповідні заходи |
1.2.3.1. Вивчення документації. Опитування (інтерв’ю із заступником керівника)
|
1. Форма вивчення документації (п. 1.2.3.1). 2. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 25) |
+
+
|
|
|
|
|||||||
1.2.3.2. Заклад освіти реагує на звернення про випадки булінгу |
1.2.3.2. Вивчення документації. Опитування (інтерв’ю із заступником керівника, практичним психологом/ соціальним педагогом, представником учнівського самоврядування, анкетування батьків, здобувачів освіти, педагогічних працівників) |
1. Форма вивчення документації (п. 1.2.3.2). 2. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 26) 3. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом (п. 4). 7. Анкета для батьків (п. 15).
5. Анкета для учня/учениці (п. п. 11 - 13).
6. Анкета для педагогічних працівників (п. 22) |
+
Не було звернень
Не було звернень
74% не було
74% не по-терпали
30% не було
|
16% конструктивно
13% пооди-нокий випадок
70%
|
8% поодинокий випа-док 9 % поодин
|
2% не звер-тались
4 %
|
||||||||
1.2.3.3. Психологічна служба (практичний психолог, соціальний педагог) закладу освіти здійснює системну роботу з виявлення, реагування та запобігання булінгу, іншому насильству (діагностування, індивідуальна робота, тренінгові заняття) |
1.2.3.3. Опитування (інтерв’ю з практичним психологом/ соціальним педагогом) |
Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом (п. 3) |
+ |
|
|
|
||||||||
1.2.3.4. Частка здобувачів освіти (в тому числі із соціально-вразливих груп), які в разі потреби отримують у закладі освіти психолого-соціальну підтримку |
1.2.3.4. Опитування (інтерв’ю з психологом/ соціальним педагогом) |
Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом (п. 7) |
+ |
|
|
|
||||||||
1.2.3.5. Заклад освіти у випадку виявлення фактів булінгу та іншого насильства повідомляє органи та служби у справах дітей, правоохоронні органи |
1.2.3.5. Вивчення документації. Опитування (опитувальний аркуш керівника, інтерв’ю із заступником керівника, практичним психологом/ соціальним педагогом) |
1. Форма вивчення документації (п. 1.2.3.5). 2. Опитувальний аркуш керівника (п. 4.7). 3. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 28) 4. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом (п. 8) |
+
не було заяв
не було звернень
не було звернень Налаго-джена співпра-ця |
|
|
|
||||||||
У цілому за вимогою 1.2: |
92,6% |
5,2% |
1,6% |
0,6% |
||||||||||
Вимога 1.3. Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору |
||||||||||||||
1.3.1. Приміщення та територія закладу освіти облаштовується з урахуванням принципів універсального дизайну та/або розумного пристосування |
1.3.1.1.У закладі освіти забезпечується архітектурна доступність території та будівлі |
1.3.1.1. Спостереження (освітнє середовище) |
Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1 - 2 п. 1.3.1.1) |
+ |
|
|
|
|||||||
1.3.1.2. У закладі освіти приміщення (туалети, їдальня, облаштування коридорів, навчальних кабінетів тощо) і територія (доріжки, ігрові, спортивні майданчики тощо) адаптовані до використання всіма учасниками освітнього процесу |
1.3.1.2. Спостереження (освітнє середовище). Опитування (інтерв'ю з керівником)
|
1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1 - 4 п. 1.3.1.2). 2. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 6) |
+
+ |
|
|
|
||||||||
1.3.1.3. У закладі освіти наявні та використовуються ресурсна кімната, дидактичні засоби для осіб з особливими освітніми потребами (у разі наявності здобувачів з особливими освітніми потребами) |
1.3.1.3. Спостереження (освітнє середовище, навчальне заняття). Опитування (опитувальний аркуш керівника, інтерв'ю з практичним психологом/ соціальним педагогом) |
1. Форма спостереження освітнім середовищем (п. 1-3 п. 1.3.1.3). 2. Форма спостереження за навчальним заняттям (питання 7 п.7). 3. Опитувальний аркуш керівника (п. 4.9).
4. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом) (п. 15). 5. Перелік питань для питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 4) |
|
+
|
|
-
Не від.інклюз.класи
-
- Відсутня інклюзія |
||||||||
1.3.2. У закладі освіти застосовуються методики та технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
1.3.2.1. Заклад освіти забезпечений асистентом вчителя, практичним психологом, вчителем-дефектологом, іншими фахівцями для реалізації інклюзивного навчання (у разі потреби) |
1.3.2.1. Вивчення документації. Опитування (інтерв’ю із заступником керівника) |
1. Форма вивчення документації (п. 1.3.2.1). 2. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 3) |
|
|
|
Відсутня інклюз.освіта |
|||||||
1.3.2.2. У закладі освіти забезпечується корекційна спрямованість освітнього процесу(у разі потреби)
|
1.3.2.2. Спостереження (навчальне заняття). Опитування (інтерв’ю із заступником керівника, практичним психологом/ соціальним педагогом) |
1. Форма спостереження за навчальним заняттям (питання 5, 6 п.7). 2. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 3) 3. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соц. педагогом) (п. п. 13, 14) |
|
|
|
Відсутнє інклюзи вне навчання |
||||||||
1.3.2.3. Педагогічні працівники застосовують форми, методи, прийоми роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
1.3.2.3. Спостереження (навчальне заняття) |
Форма спостереження за навчальним заняттям (питання 1-4 п. 7) |
|
|
|
Відсутнє інклюзи вне навчання |
||||||||
1.3.2.4. У закладі освіти налагоджено співпрацю педагогічних працівників з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами (створення команди психолого-педагогічного супроводу, розроблення індивідуальної програми розвитку) |
1.3.2.4. Вивчення документації. Опитування (інтерв’ю із заступником керівника, практичним психологом/ соціальним педагогом) |
1. Форма вивчення документації (п. 1.3.2.4). 2. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 3) 3. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом (п.п. 13, 16) |
|
|
|
Відсутнє інклюзи вне навчання |
||||||||
1.3.3. Заклад освіти взаємодіє з батьками дітей з особливими освітніми потребами, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти ( у разі наявності здобувачів освіти з ососбливими освітніми потребами) |
1.3.3.1. У закладі освіти індивідуальна програма розвитку розроблена за участі батьків та створені умови для залучення асистента дитини в освітній процес |
1.3.3.1. Вивчення документації. Опитування (інтерв’ю із заступником керівника)
|
1. Форма вивчення документації (п. 1.3.3.1). 2. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 5) |
|
|
|
Відсутнє інклюзи вне навчання |
|||||||
1.3.3.2. Заклад освіти співпрацює з інклюзивно-ресурсним центром щодо психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами |
1.3.3.2. Вивчення документації. Опитування (інтерв'ю із заступником керівника, практичним психологом (соціальним педагогом) |
1. Форма вивчення документації (п. 1.3.3.2). 2. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. п. 3, 6) 3. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом (п. 17) |
|
|
|
Відсутнє інклюзи вне навчання |
||||||||
1.3.4. Освітнє середовище мотивує здобувачів освіти до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя |
1.3.4.1. У закладі освіти формуються навички здорового способу життя (харчування, гігієна, фізична активність) та екологічно доцільної поведінки у здобувачів освіти |
1.3.4.1. Спостереження (навчальне заняття) |
Форма спостереження за навчальним заняттям (п. 1) |
100% |
|
|
|
|||||||
1.3.4.2. Простір закладу освіти, обладнання, засоби навчання сприяють формуванню ключових компетентностей та наскрізних умінь здобувачів освіти |
1.3.4.2. Спостереження (освітнє середовище). Опитування (анкетування здобувачів освіти) |
1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1 - 2 п. 1.3.4.2). 2. Анкета для учня/учениці (п. 8) |
+
62% |
30% |
5% |
3% |
||||||||
1.3.5. У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії та соціально-культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно-ресурсний центр тощо) |
1.3.5.1. Простір і ресурси бібліотеки/інформаційно-ресурсного центру використовуються для індивідуальної, групової, проєктної та іншої роботи у рамках освітнього процесу, різних форм комунікації учасників освітнього процесу |
1.3.5.1. Спостереження (освітнє середовище). Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування здобувачів освіти) |
1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1-2 п. 1.3.5.1). 2. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 7) 3. Анкета для учня/учениці (п. 32) |
+
+
56% |
26%
|
11%
|
7 % не ко-ристу-ються |
|||||||
1.3.5.2. Ресурси бібліотеки/інформаційно-ресурсного центру використовуються для формування інформаційно-комунікаційної компетентності здобувачів освіти |
1.3.5.2. Опитування (інтерв'ю з керівником). Опитування (анкетування здобувачів освіти) |
1. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 7) 2. Анкета для учня/учениці (п. 32) |
+
56 % |
26% |
11% |
7% |
||||||||
У цілому за вимогою 1.3:
|
81,1% |
15.2% |
2,3% |
1,4% |
||||||||||
Загалом за напрямом І. Освітнє середовище закладу освіти
|
83,9% |
11.8% |
3,4% |
0,9 % |
||||||||||