A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Трояндівський заклад загальної середньої освіти Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області

Оцінюємо освітнє середовище

За посиланням презентації оцінювання освітнього середовища ТУТ

 

 

Узагальнена таблиця критеріїв, індикаторів та інструментарію для оцінювання освітніх і управлінських процесів

Трояндівського ЗЗСО Доброславської селищної ради та внутрішньої системи забезпечення якості освіти у 2021-2022 н.р.

Критерії

оцінювання

Індикатори оцінювання

Методи збору інформації

 

Інструментарій, що буде використано для оцінювання

Результати

оцінювання

1

2

3

4

В

Д

ВП

Н

Напрям оцінювання 1. Освітнє середовище закладу освіти

Вимога 1.1. Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці

1.1.1. Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для навчання та праці

1.1.1.1.Облаштування території закладу та розташування приміщень є безпечними

 

Спостереження (освітнє середовище).
Опитування

(інтерв’ю з керівником)

1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1-8 п. 1.1.1.1).

2. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 1)

+

 

+

 

 

 

1.1.1.2. У закладі освіти забезпечується комфортний повітряно-тепловий режим, належне освітлення, прибирання приміщень, облаштування та утримання туалетів, дотримання питного режиму

 

Спостереження (освітнє середовище). Опитування (анкетування батьків, здобувачів освіти)

1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1-7 п. 1.1.1.2).

2. Анкета для батьків (п. 10).

3. Анкета для учня/учениці  (п. 5)

+ (88,9%)

 

43%

 

 

 

 

28,5%

24,5 %

 

 

 

28,5%

14.9%

 

 

 

 

 

10, 6%

1.1.1.3.У закладі освіти забезпечується раціональне використання приміщень і комплектування класів (з урахуванням чисельності здобувачів освіти, їх особливих освітніх потреб, площі приміщень)

1.1.1.3.

Вивчення документації Спостереження (освітнє середовище). Опитування (інтерв'ю з керівником)

1. Форма вивчення документації (п. 1.1.1.3).

2. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1-3 п. 1.1.1.3).

3. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 2)

+

 

+

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 1.1.1.4.У закладі освіти є робочі (персональні робочі) місця для педагогічних працівників та облаштовані місця відпочинку для учасників освітнього процесу

1.1.1.4. Спостереження (освітнє середовище). Опитування (опитувальний аркуш керівника)

1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1-2 п. 1.1.1.4).

2. Опитувальний аркуш керівника (питання 5 п. 4.3)

100 %

 

 

100%

20%

 

 

 

 

 

1.1.2. Заклад освіти забезпечений навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що необхідні для реалізації освітньої програми

1.1.2.1. У закладі освіти є приміщення, необхідні для реалізації освітньої програми та забезпечення освітнього процесу

1.1.2.1. Спостереження (освітнє середовище).

Вивчення документації.

Опитування (інтерв’ю з керівником)

1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1 п. 1.1.2.1).

2. Форма вивчення документації (п. 1.1.2.1).

3. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 3)

+

 

 

 

 

+

+

 

 

 

1.1.2.2. Частка навчальних кабінетів початкових класів, фізики, хімії, біології, інформатики, майстерень/кабінетів трудового навчання (обслуговуючої праці), спортивної та актової зал, інших кабінетів, які обладнані засобами навчання відповідно до вимог законодавства та освітньої програми

1.1.2.2. Спостереження (освітнє середовище).

Вивчення документації.

Опитування (інтерв’ю з керівником)

1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1 п. 1.1.2.2).

2. Форма вивчення документації (п. 1.1.2.2).

3. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 5)

+ (63,6%)

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

1.1.3. Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх

1.1.3.1. У закладі освіти проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій

 

1.1.3.1.
Вивчення документації.
Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування здобувачів освіти, педагогічних працівників)

1. Форма вивчення документації (п 1.1.3.1).

2. Перелік питань для інтерв’ю з керівником(п. 4).

3. Анкета для учня/учениці (п. 7).

4. Анкета для педагогічних працівників (п. 26)

+

 

+

 

49%

90 %

 

 

 

 

 

 

37,2%

 

 

 

 

6,4%

10%

 

 

 

 

7,4%

1.1.3.2. Учасники освітнього процесу дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки

1.1.3.2.

Спостереження (освітнє середовище, навчальне заняття)

1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1, 2 п. 1.1.3.2).

2. Форма спостереження за навчальним заняттям*

100%

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

1.1.4. Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку зі здобувачами освіти та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я і вживають необхідних заходів у таких ситуаціях

1.1.4.1. У закладі освіти проводяться навчання/інструктажі педагогічних працівників з питань надання домедичної допомоги, реагування на випадки травмування або погіршення самопочуття здобувачів освіти та працівників під час освітнього процесу

1.1.4.1.

Вивчення документації.

Опитування (інтерв’ю із заступником керівника, анкетування педагогічних працівників)

1. Форма вивчення документації (п. 1.1.4.1).

2. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. +4)

3. Анкета для педагогічних працівників (п. 26)

+

 

+

 

90 %

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10%

 

1.1.4.2. У разі нещасного випадку педагогічні працівники та керівництво закладу діють у встановленому законодавством порядку

1.1.4.2.

Вивчення документації.

Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування педагогічних працівників

1. Форма вивчення документації (п. 1.1.4.2.).

2. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 4)

3. Анкета для педагогічних працівників (п. 27)

+

 

+

 

100%

 

 

 

 

 

1.1.5. У закладі освіти створюються умови для харчування здобувачів освіти і працівників

1.1.5.1. Організація харчування у закладі освіти сприяє формуванню культури здорового харчування у здобувачів освіти

1.1.5.1.

Вивчення документації.

Спостереження (освітнє середовище)

1. Форма вивчення документації (п. 1.1.5.1).

2. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1-4 п. 1.1.5.1)

+

 

 

 

 

 

+

 

 

1.1.5.2. Частка учасників освітнього процесу, які задоволені умовами харчування

1.1.5.2.

Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування батьків, здобувачів освіти, педагогічних працівників)

1. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 9)

 

2. Анкета для батьків (п. п. 11 -13).

3. Анкета для учня/учениці (п. 6).

4. Анкета для педагогічних працівників ( п. 19)

 

 

 

35%

22,3%

29%

30%

+

 

 

10%26,6%

21%

20%

 

 

 

5%

4,3%

3%

 

 

 

 

не харч

.50%

46,8% не харч.

50% не харч.

 

1.1.6. У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в Інтернеті

1.1.6.1. У закладі освіти застосовуються технічні засоби та інші інструменти контролю за безпечним користуванням мережею Інтернет

1.1.6.1.

Спостереження (освітнє середовище).

Опитування (інтерв'ю з керівником)

1. Форма спостереження за освітнім середовищем (запитання 1, 2 п. 1.1.6.1).

2. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 8)

+

 

 

+

 

 

 

1.1.6.2. Учасники освітнього процесу поінформовані закладом освіти щодо безпечного використання мережі Інтернет

1.1.6.2.

Опитування (анкетування здобувачів освіти, батьків)

1. Анкета для учня/учениці (п. 20).

 

 

2. Анкета для батьків (питання 14, п. 3-4)

85,1%

 

 

73 %

 

 

 

21 %

11,7%

 

 

6 %

3%

 

 

 

1.1.7. У закладі освіти застосовуються підходи для адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу, професійної адаптації працівників

1.1.7.1. У закладі освіти налагоджено систему роботи з адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу

1.1.7.1.Опитування (опитувальний аркуш керівника, інтерв'ю із заступником керівника, практичним психологом / соціальним педагогом), анкетування батьків)

1. Опитувальний аркуш керівника (п. 4.5.).
2. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п.  30) 3. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/ соціальним педагогом (п. 12).

4. Анкета для батьків (п. 3)

 

+

 

+

 

+

 

 

88,6%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8,6%

 

 

 

 

 

 

 

2%

1.1.7.2. Заклад освіти сприяє адаптації педагогічних працівників до професійної діяльності

1.1.7.2.

Опитування (інтерв’ю із заступником керівника, практичним психологом/соціальним педагогом,

анкетування педагогічних працівників)

1. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 31

2. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/ соціальним педагогом (п. 12).

3. Анкета для педагогічних працівників (питання 6 п. 18)

+

 

 

 

 

90%

 

 

 

 

 

10%

 

 

+

 

У цілому за вимогою 1.1: 

78%

15%

6,5%

0,5%

Вимога 1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації

1.2.1. Заклад освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі

1.2.1.1. У закладі освіти розроблено план заходів із запобігання та протидії булінгу

1.2.1.1.

Вивчення документації.

Опитування (інтерв’ю з керівником, із заступником керівника, практичним психологом/ соціальним педагогом, представником учнівського самоврядування)

1. Форма вивчення документації (п. 1.2.1.1).

2. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 11)

3. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 26).

4. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/ соціальним педагогом (п. 2).

5. Перелік питань для інтерв’ю з представником учнівського самоврядування (п. 6)

+

 

+

 

+

 

+

 

 

+

 

 

 

1.2.1.2. У закладі освіти реалізуються заходи із запобігання проявам дискримінації

1.2.1.2.Вивчення документації.

Опитування (інтерв’ю з практичним психологом/ соціальним педагогом, анкетування батьків, педагогічних працівників, здобувачів освіти)

1. Форма вивчення документації (п. 1.2.1.2).

2. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом (п. 3).

4. Анкета для батьків (питання 1, 2 п. 14).

5. Анкета для педагогічних працівників (п. 21).

6. Анкета для учня/учениці (п. 10)

+

 

+

 

 

 

76%

 

75%

 

85%

 

 

 

 

 

 

14%

 

19%

 

10%

 

 

 

 

 

 

6%

 

5%

 

5%

 

 

 

 

 

 

4%

 

1%

1.2.1.3. Частка здобувачів освіти і педагогічних працівників, які вважають освітнє середовище безпечним і психологічно комфортним

1.2.1.3. Опитування (інтерв’ю з практичним психологом/ соціальним педагогом, анкетування здобувачів освіти, педагогічних працівників, батьків)

Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом (п. 10).

Анкета для учня/учениці (п. п. 1, 2, 9).

Анкета для педагогічних працівників (п. 15).

4. Анкета для батьків (п. п.  1, 2)

+

 

 

91%

 

70%

 

68%

 

 

 

 

 

60%

 

18%

 

 

 

5%

 

6%

 

12%

 

 

 

2 %

 

 

 

2%

1.2.1.4. Керівництво та педагогічні працівники закладу освіти проходять навчання, ознайомлюються з нормативно-правовими документами щодо виявлення ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому

1.2.1.4.
Опитування (інтерв'ю із заступником керівника, анкетування педагогічних працівників)

1. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п.п.  23, 24) 2. Анкета для педагогічних працівників (п. 23)

+

 

90%

 

 

 

 

 

10%

 

1.2.1.5. Заклад освіти співпрацює з представниками правоохоронних органів, іншими фахівцями з запитань запобігання та протидії булінгу

1.2.1.5.
Опитування (інтерв’ю із заступником керівника, анкетування педагогічних працівників)

 

1. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 27) 2. Анкета для педагогічних працівників (п. 23)

+

 

100%

 

 

 

1.2.2. Правила поведінки учасників освітнього процесу в закладі освіти забезпечують дотримання етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини

1.2.2.1. У закладі освіти оприлюднені правила поведінки, спрямовані на формування позитивної мотивації у поведінці учасників освітнього процесу та реалізацію підходу, заснованого на правах людини

1.2.2.1.
Вивчення документації.
Опитування (інтерв’ю із заступником керівника)

1. Форма вивчення документації (п. 1.2.2.1).

2. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 29)

+

 

+

 

 

 

1.2.2.2. Частка учасників освітнього процесу, ознайомлених із правилами поведінки у закладі освіти

1.2.2.2.
Опитування (анкетування батьків, здобувачів освіти, педагогічних працівників)

1. Анкета для батьків (п.16).

2. Анкета для учня/учениці (п. 17).

3. Анкета для педагогічних працівників (п. 20)

92%

87%

100%

4%

 

 

3%

4%

1%

8%

1.2.2.3. Учасники освітнього процесу дотримуються прийнятих у закладі освіти правил поведінки

 

1.2.2.3.Спостереження (освітнє середовище).
Опитування (інтерв'ю з представником учнівського самоврядування, практичним психологом/ соціальним педагогом)

1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1, 2 п. 1.2.2.3).

2. Перелік питань для інтерв’ю з представником учнівського самоврядування (п. 7).

3. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом (п. 6)

+

 

 

+

 

 

+

 

 

 

1.2.3. Керівник та заступники керівника (далі – керівництво) закладу освіти, педагогічні працівники протидіють булінгу, іншому насильству, дотримуються порядку реагування на їх прояви

1.2.3.1. З метою запобігання різним проявам насильства (у закладі освіти та/або вдома) здійснюється аналіз причин відсутності здобувачів освіти на заняттях та вживаються відповідні заходи

1.2.3.1.

Вивчення документації.

Опитування (інтерв’ю із заступником керівника)

 

 

1. Форма вивчення документації (п. 1.2.3.1).

2. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 25)

+

 

+

 

 

 

 

 

1.2.3.2. Заклад освіти реагує на звернення про випадки булінгу

1.2.3.2.

Вивчення документації.

Опитування (інтерв’ю із заступником керівника, практичним психологом/ соціальним педагогом, представником учнівського самоврядування, анкетування батьків, здобувачів освіти, педагогічних працівників)

1. Форма вивчення документації (п. 1.2.3.2).

2. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 26)

3. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом (п.  4).

7. Анкета для батьків (п. 15).

 

 

 

5. Анкета для учня/учениці (п. п. 11 - 13).

 

6. Анкета для педагогічних працівників (п. 22)

+

 

Не було

звернень

 

Не було

звернень

 

 

74%

не було

 

 

 

74%

не по-терпали

 

30%

не було

 

 

 

 

 

 

 

 

16%

конструктивно

 

 

13%

пооди-нокий

випадок

 

70%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8%

поодинокий

випа-док

9 %

поодин

 

 

 

 

 

 

 

 

2%

не звер-тались

 

 

 

4 %

 

 

1.2.3.3. Психологічна служба     (практичний психолог, соціальний педагог) закладу освіти здійснює системну роботу з виявлення, реагування та запобігання булінгу, іншому насильству (діагностування, індивідуальна робота, тренінгові заняття)

1.2.3.3.

Опитування

(інтерв’ю з практичним психологом/ соціальним педагогом)

Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом (п. 3)

+

 

 

 

1.2.3.4. Частка здобувачів освіти (в тому числі із соціально-вразливих груп), які в разі потреби отримують у закладі освіти психолого-соціальну підтримку

1.2.3.4.

Опитування (інтерв’ю з психологом/ соціальним педагогом)

Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом (п. 7)

+

 

 

 

1.2.3.5. Заклад освіти у випадку виявлення фактів булінгу та іншого насильства повідомляє органи та служби у справах дітей, правоохоронні органи

1.2.3.5.

Вивчення документації.

Опитування (опитувальний аркуш керівника,

інтерв’ю із заступником  керівника, практичним психологом/ соціальним педагогом)

1. Форма вивчення документації (п. 1.2.3.5).

2. Опитувальний аркуш керівника (п. 4.7).

3. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 28)

4. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом (п. 8)

+

 

не було заяв

 

не було звернень

 

не було звернень Налаго-джена співпра-ця

 

 

 

У цілому за вимогою 1.2:

92,6%

5,2%

1,6%

0,6%

Вимога 1.3. Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору

1.3.1. Приміщення та територія закладу освіти облаштовується з урахуванням принципів універсального дизайну та/або розумного пристосування

1.3.1.1.У закладі освіти забезпечується архітектурна доступність території та будівлі

1.3.1.1.

Спостереження (освітнє середовище)

Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1 - 2 п. 1.3.1.1)

+

 

 

 

1.3.1.2. У закладі освіти приміщення (туалети, їдальня, облаштування коридорів, навчальних кабінетів тощо) і територія (доріжки, ігрові, спортивні майданчики тощо) адаптовані до використання всіма учасниками освітнього процесу

1.3.1.2.

Спостереження (освітнє середовище).

Опитування (інтерв'ю з керівником)

 

1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1 - 4 п. 1.3.1.2).

2. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 6)

+

 

 

+

 

 

 

1.3.1.3. У закладі освіти наявні та використовуються ресурсна кімната, дидактичні засоби для осіб з особливими освітніми потребами (у разі наявності здобувачів з особливими освітніми потребами)

1.3.1.3. Спостереження (освітнє середовище, навчальне заняття).

Опитування (опитувальний аркуш керівника, інтерв'ю з практичним психологом/ соціальним педагогом)

1. Форма спостереження освітнім середовищем (п. 1-3 п. 1.3.1.3).

2. Форма спостереження за навчальним заняттям (питання 7 п.7).

3. Опитувальний аркуш керівника (п. 4.9).

 

4. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом) (п. 15).

5. Перелік питань для питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 4)

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

 

Не від.інклюз.класи

 

-

 

 

 

-

Відсутня інклюзія

1.3.2. У закладі освіти застосовуються методики та технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

1.3.2.1. Заклад освіти забезпечений асистентом вчителя, практичним психологом, вчителем-дефектологом, іншими фахівцями для реалізації інклюзивного навчання (у разі потреби)

1.3.2.1.

Вивчення документації.

Опитування (інтерв’ю із заступником керівника)

1. Форма вивчення документації (п. 1.3.2.1).

2. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 3)

 

 

 

 

 

Відсутня інклюз.освіта

1.3.2.2. У закладі освіти забезпечується корекційна спрямованість освітнього процесу(у разі потреби)

 

1.3.2.2. Спостереження (навчальне заняття).

Опитування (інтерв’ю із заступником керівника, практичним психологом/ соціальним педагогом)

1. Форма спостереження за навчальним заняттям (питання 5, 6 п.7).

2. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 3)

3. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соц. педагогом) (п. п. 13, 14)

 

 

 

 

 

Відсутнє інклюзи вне навчання

1.3.2.3. Педагогічні працівники застосовують форми, методи, прийоми роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

1.3.2.3.

Спостереження (навчальне заняття)

Форма спостереження за навчальним заняттям (питання 1-4 п. 7)

 

 

 

Відсутнє інклюзи вне навчання

1.3.2.4. У закладі освіти налагоджено співпрацю педагогічних працівників з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами (створення команди психолого-педагогічного супроводу, розроблення індивідуальної програми розвитку)

1.3.2.4.

Вивчення документації.

Опитування (інтерв’ю із заступником керівника, практичним психологом/ соціальним педагогом)

1. Форма вивчення документації (п. 1.3.2.4).

2. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 3)

3. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом (п.п. 13, 16)

 

 

 

Відсутнє інклюзи вне навчання

1.3.3. Заклад освіти взаємодіє з батьками дітей з особливими освітніми потребами, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти ( у разі наявності здобувачів освіти з ососбливими освітніми потребами)

1.3.3.1. У закладі освіти індивідуальна програма розвитку розроблена за участі батьків та створені умови для залучення асистента дитини в освітній процес

1.3.3.1.

Вивчення документації.

Опитування (інтерв’ю із заступником керівника)

 

1. Форма вивчення документації (п. 1.3.3.1).

2. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. 5)

 

 

 

Відсутнє інклюзи вне навчання

1.3.3.2. Заклад освіти співпрацює з інклюзивно-ресурсним центром щодо психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами

1.3.3.2.

Вивчення документації.

Опитування (інтерв'ю із заступником керівника, практичним психологом (соціальним педагогом)

1. Форма вивчення документації (п. 1.3.3.2).

2. Перелік питань для інтерв’ю із заступником керівника (п. п. 3,  6)

3. Перелік питань для інтерв’ю з практичним психологом/соціальним педагогом (п. 17)

 

 

 

 

 

 

 

Відсутнє інклюзи вне навчання

1.3.4. Освітнє середовище мотивує здобувачів освіти до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя

1.3.4.1. У закладі освіти формуються навички здорового способу життя (харчування, гігієна, фізична активність) та екологічно доцільної поведінки у здобувачів освіти

1.3.4.1.

Спостереження (навчальне заняття)

 Форма спостереження за навчальним заняттям (п. 1)

100%

 

 

 

1.3.4.2. Простір закладу освіти, обладнання, засоби навчання сприяють формуванню ключових компетентностей та наскрізних умінь здобувачів освіти

1.3.4.2.

Спостереження (освітнє середовище). Опитування (анкетування здобувачів освіти)

1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1 - 2 п. 1.3.4.2).

2. Анкета для учня/учениці (п. 8)

+

 

 

62%

 

 

 

30%

 

 

 

5%

 

 

 

3%

1.3.5. У закладі освіти створено  простір інформаційної взаємодії та соціально-культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека,  інформаційно-ресурсний центр тощо)

1.3.5.1. Простір і ресурси бібліотеки/інформаційно-ресурсного центру використовуються для індивідуальної, групової, проєктної та іншої роботи у рамках освітнього процесу, різних форм комунікації учасників освітнього процесу

1.3.5.1. Спостереження (освітнє середовище).

Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування здобувачів освіти)

1. Форма спостереження за освітнім середовищем (питання 1-2 п. 1.3.5.1).

2. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 7)

3. Анкета для учня/учениці (п. 32)

+

 

+

 

56%

 

 

 

 

26%

 

 

 

 

 

11%

 

 

 

 

 

7 %

 не ко-ристу-ються 

1.3.5.2. Ресурси бібліотеки/інформаційно-ресурсного центру використовуються для формування інформаційно-комунікаційної компетентності здобувачів освіти

1.3.5.2.

Опитування (інтерв'ю з керівником).

Опитування (анкетування здобувачів освіти)

1. Перелік питань для інтерв’ю з керівником (п. 7)

2. Анкета для учня/учениці (п. 32)

+

 

56 %

 

 

26%

 

 

11%

 

 

7%

У цілому за вимогою 1.3:

 

81,1%

15.2%

2,3%

1,4%

Загалом за напрямом І. Освітнє середовище закладу освіти

 

83,9%

11.8%

3,4%

0,9

%

                             

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень