A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Трояндівський заклад загальної середньої освіти Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області

за 2021-2022 навчальний рік

Дата: 12.09.2022 18:24
Кількість переглядів: 16

ЗВІТ

директора Трояндівського ЗЗСО

                    Доброславської селищної ради

   Ободовської Тетяни Нестерівни

      за 2021-2022 навчальний рік

 

Шановні працівники колективу, батьки, жителі села!

Відповідно до Положенням про порядок звітування керівників шкіл перед педагогічним колективом та громадськістю, звіт директора школи, щоб підсумувати роботу колективу школи, адміністрації та директора протягом 2021-2022 н. р.

Цей навчальний рік особливий. Ми працювали в умовах карантину та військового часу – дистанційно.

У своїй діяльності протягом звітного періоду, працівники школи керувалися Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку для працівників школи, посадовими обов`язками директора школи, колективною угодою, Положенням про порядок звітування керівників шкіл перед педагогічним колективом та громадськістю та іншими нормативними актами. Відповідно до цих нормативних документів була організована робота всього шкільного колективу.

Повне найменування українською мовою:

Трояндівський тзаклад загальної середньої освіти Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області

Скорочене найменування українською мовою:

Трояндівський ЗЗСО

Юридична адреса навчального закладу:

вулиця Шкільна, будинок 5-А, с. Трояндове, Одеський район, Одеська область, 67520

Мова виховання та навчання Державна, українська

На початок 2021/2022 навчального року у школі навчалося 138 учнів, з них  –75 хлопців та 63 – дівчат.

1 – 4 класи: 49 учнів,

5 – 9 класи : 71 учень,

10 – 11 класи: 18 учнів.

Один учень школи навчається за індивідуальною формою навчання.

Режим навчання – п’ятиденний, в одну зміну. Початок занять о 08.30. Тривалість уроків у початковій школі з 08.30 – 13.15. В основній і старшій школі з 08.30 до 15.00. Прибирання шкільних приміщень з 15.00. Заняття факультативів, гуртків, позакласної роботи  - з 15.00 до 17.00.

У 2021-2022 н. р. працювало дві групи продовженого дня, в яких були охоплені учні початкових класів та діти 5-6 класів.

На початок навчального року до складу учнів школи входило 18 дітей, які проживають на території  селищної ради і підвозяться шкільним автобусом із с. Ставки та с. Ониськове. У закладі організоване безкоштовне гаряче харчування для учнів початкової школи ( 49 учнів) та групи пільгової категорії (12 учнів).  Медичне обслуговування дітей забезпечує сестра медична, яка є в штаті школи. У школі ведеться облік дітей, які знаходяться на диспансерному обліку.

Наш заклад - це великий і складний механізм, належну роботу якого забезпечує велика кількість служб та структурних підрозділів: педагогічні працівники, медична сестра, технічний та обслуговуючий персонал, батьківська громадськість. І кожен із нас несе свою міру відповідальності за створення якісного освітнього середовища.

Стратегія розвитку базувалася на сучасному законодавчому та нормативному забезпеченні, науково обґрунтованих критеріях оцінювання якості навчального процесу, державних стандартів загальної середньої освіти, результатів моніторингу.

Робочий навчальний план школи на 2021-2022 н. р., крім обов’язкової,  інваріантної частини, мав варіативну. Варіативна складова сформована за двома напрямками. Частина годин відводиться на збільшення годин на вивчення окремих предметів інваріантної складової (5-й клас «Українська мова», 6-й «Українська мова», математика,  7-й клас – українська мова,  8,9-ті кл. –креслення, українознавство, 10,11-ті класи –алгебра), частина відводиться на курси за вибором.

Робочі навчальні плани та освітні програми у 2021/2022 навчальному році реалізовані в повному обсязі за кількісними і якісними показниками: навчальні програми з усіх предметів виконано в повному обсязі, відхилень від навчальних програм не виявлено; обов’язкова кількість тематичних оцінювань з усіх навчальних предметів, що визначена чинними навчальними програмами, дотримана, тематичне оцінювання рівня навчальних досягнень учнів за формою проведення було: усним, письмовим, різнорівневим тестуванням, практичною роботою відповідно до специфіки навчальних предметів; кількість обов’язкових лабораторних, практичних чи інших робіт, передбачених чинними програмами з навчальних предметів, дотримана.

Упродовж навчального року вдосконалювалася внутрішня система забезпечення якості освіти, яка була спрямована на розбудову системи забезпечення академічної доброчесності; відпрацювання об’єктивних та відповідних державним стандартам критеріїв, правил і процедур оцінювання здобувачів освіти; критеріїв, правил і процедур оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників.

Протягом навчального року здійснювався моніторинг навчальних досягнень учнів, результати якого розглядались на педагогічних радах та нарадах при директорові.

Відповідно до Закону України «Про освіту» штатний розпис закладу установлюється закладом освіти на підставі Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів. 

Кадрове забезпечення школи здійснюється згідно з навчальними планами.

У 2021-2022 н.р. освітній процес забезпечували 22 педагогічних працівники.

16 осіб – технічного та обслуговуючого персоналу. 

Кваліфікаційні рівні вчителів:

1

Вища категорія

7

35%

2

І категорія

6

30%

3

ІІ категорія

3

15%

4

Спеціаліст

1

5%

5

«Учитель-методист»

-

 

6

«Старший учитель»

5

25%

У 2021 – 2022  році атестовано 3 педагоги. За результатами атестації:

- відповідають кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «старший вчитель» - 1 педагог (Іванова Г.М.);

- присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»  - 2 педагогам (Турик А.Г., Бурик Д.М.).

Ефективна освітня діяльність школи на сучасному етапі неможлива без використання інформаційних технологій.

Комп’ютеризація школи здійснюється за 4 напрямками: навчальна діяльність, педагогічна діяльність, управлінська діяльність, обслуговуюча діяльність.

В школі створена локальна мережа, до якої підключено всі комп’ютери, які також підключені до мережі Інтернет. Збір, зберігання, обробка та аналіз інформації здійснюється за відпрацьованою схемою.

Всі комп’ютери в школі підключені до швидкісного оптоволоконного Інтернету від Укртелеком, зі швидкістю 100 Мбіт/с, що дає змогу:

  • забезпечення постійного, синхронного каналу доступу до Інтернет комп’ютерними мережами з гарантованою швидкістю;
  • одночасний доступ для роботи та навчання у мережі Інтернет великої кількості ПК;
  • вільний безпровідниковий доступ Wi-Fi;
  • проведення он-лайн навчання, відеонарад, конференцій;
  • доступ до Всесвітніх навчальних програм;
  • по школі в цьому році прокладено мережу, яка забезпечує доступ до Інтернет в кожній класній кімнаті та службових приміщеннях.

У школі постійно використовується ЄДЕБО КУРС: Школа.

В Інтернет мережі існує WEB-сторінка школи та сторінка у соцмережах (Facebook). Учителі, учні, батьки та гості сайту мають можливість систематично знайомитися із подіями, які відбуваюся у школірізноманітними інформаційними матеріалами.

Сайт школи потребує модернізації.

Адміністрація школи активно використовує Інтернет-мережу та електронну пошту в управлінській діяльності. Також широко залучаються ресурси мультимедіа у проведенні методичних заходів: психолого-педагогічних, науково-теоретичних, проблемних семінарів, широко використовуються інноваційні форми організації діяльності педагогічної ради.

Значною подією у розвитку  і функціонуванні закладу освіти стало відкриття шкільного креативного медіацентру – своєрідного мультимедійного простору для освіти і релаксації, обладнаного комп’ютерною технікою, мультимедійними засобами і оргтехнікою та зручними зонами для роботи (модерні стільці, столи…) і відпочинку (диванчики…).

         Виховання фізично здорової нації сьогодні є пріоритетною задачею держави. Для розвитку фізичних здібностей, популяризації здорового способу життя і корисного відпочинку молоді на території ЗЗСО було споруджено сучасний спортивний майданчик, обладнаний тренажерами, спортивними обладнаннями  і штучним покриттям

У 2021-2022 н. р. в зв’язку з епідемією коронавірусу та уведенням військового стану, було розроблено і дотримано всіх відповідних заходів та організовано дистанційне навчання для учнів школи з використанням сервісів ZOOM, Viber, Skype  для учнів ЗЗСО. Використання Google Classroom стало зручною платформою для навчання, за допомогою якої систему освіти можна зробити максимально гнучкою, інтерактивною і персоналізованою.

Методична робота у Трояндівському ЗЗСО здійснюється згідно із законодавством, нормативними документами про освіту, рекомендаціями МОН України, нормативно-правовими документами про середню освіту й проводиться на діагностичній основі.

         Однією з найефективніших форм науково-методичної роботи є робота над єдиною науково-методичною проблемою «Формування компетентностей учнів засобами інноваційних технологій» – колективна форма пошукової діяльності щодо вирішення актуальної психолого-педагогічної проблеми з метою вдосконалення освітнього процесу та підвищення професійно-кваліфікаційного рівня педагогів.

          Координатором методичної роботи є педагогічна рада на розгляд якої виносяться основні питання навчально-організаційної та методичної роботи, навчання та виховання учнів.

Плануванню роботи педагогічної ради передує значна робота методичної ради, яка була створена на початку навчального року. До її складу увійшли досвідчені педагоги: Ободовська Т.Н., Рапа О.В, Іванова Г.М., Дегтяренко Т.В., Михайловська Н.В. Протягом року проведено 4 засідання методичної ради згідно плану роботи.

Важливим структурним підрозділом науково-методичної служби школи є методичні об’єднання, які є основною ланкою в розробці та запровадженні прогресивних форм і методів навчання та виховання. Протягом 2021-2022 навчального року було організовано роботу 5 шкільних методичних об’єднань: вчителів початкових класів та вихователів; вчителів природничо-математичного циклу; вчителів суспільно-гуманітарного циклу; класних керівників; молодих вчителів. Робота об’єднань була спрямована на ознайомлення з новими інструктивними документами, новітніми методиками, технологіями, альтернативними програмами та підручниками. Враховуючи те, що вчитель мусить постійно вчитися, поповнювати й поновлювати свої знання методики, на засіданнях методичного об’єднання обов’язково заслуховуються питання теоретичної підготовки з актуальних проблем навчання та виховання. Кожне з методичних об’єднань провело по 3-4 засідань, робота яких будувалася за окремими планами.

Ведеться цілеспрямована робота щодо створення умов для інтелектуального та духовного розвитку обдарованих дітей. Задоволення їх потреб здійснюється шляхом залучення до різних видів творчості. Робота гуртків, факультативів впливає на інтереси і здібності дитини, а також на формування творчої особистості.

Основний критерій визначення ефективності методичної роботи — результативність освітнього процесу. У закладі працює гурток патріотичного напрямку «Захисник» (керівник Гордієнко І.І.) та гурток із вдосконалення рідної мови «Рідна мова» (керівник Савицька Л.О).

Результативною є методична робота в галузі роботи з обдарованими школярами й підготовка їх до районних і обласних турів конкурсів, олімпіад.

На жаль, в зв’язку з карантинними обмеженнями та військовими діями, олімпіади та конкурси в Україні в цьому навчальному році не всі проводились, а деякі проводились в онлайн режимі. Так, наш учень 9 класу Іванов Олександр став переможцем районного і учасником обласного етапів МАН у галузі математики. Твердохліб Дарья (10 кл.) стала переможницею районного  і учасницею обласного конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика. Взяли участь у обласному конкурсі «90 років Одещини» (Атанасова Єлизавета, 8 кл.). Учні школи взяли участь у заочному конкурсі з англійської мови «Грінвіч», конкурсах з біології «Зоологічна галерея» (Потапчук Катерина, 7 клас), «Птах року» (Панцир Дмитро, 6 клас), імені Тараса Шевченка.  Перможцями стали учні Коса Тетяна (7 клас) і Іванов Олександр (9 клас) у районному конкурсі, присвяченому Дню захисника і захисниці України. Протягом року учні закладу посідали призові місця у змаганняз з волейболу, настільного тенісу, легкої атлетики, шахів. Учениця 8 класу Чекерес Юлія стала учасницею Всеукраїнських змагань з легкої атлетики.

Виховна робота педагогічного колективу школи була підпорядкована науково-методичній темі «Використання інноваційних технологій виховання у роботі класного керівника як засіб формування креативності інноваційної особистості». Працюючи над нею вирішувались наступні завдання:

  • виховання громадсько-патріотичних якостей завдяки організації краєзнавчої та військово-патріотичної роботи;
  • створення умов для розумового, духовного, морального, фізичного розвитку учнів;
  • турбота про здоров’я учнів, пропаганда здорового способу життя;
  • естетичне, екологічне та трудове виховання як одна з складових підготовки учнів до дорослого життя;
  • продовження сумісної роботи педагогів, учнів та батьків.

Навчальний рік традиційно розпочався зі святкової лінійки, що правда цього року через адаптивний карантин на святкову лінійку Першого дзвоника, школа, на жаль, запросила не всю шкільну родину. Свято відбулося лише для 1-х та 11-го класів. Решта класів зустрілися зі своїми вчителями та однокласниками на першому уроці 2021-2022 навчального року. Теми перших уроків були такими: «Україна: 30 років Незалежності»,  «Доброта – це ти і я», «Дружба – найцінніший скарб», «Україна – це ми, «Ми українці! Живімо, творімо разом, а не наодинці!» ,«Квітни, розцвітай, наша Україно!» «Ми – українці! Ми – Європейці! Любімо, рідне до денця!», «Covid 19 –новий виклик для всього світу», «Життя таке коротке. Поспішайте творити добро», «Європа починається з тебе», «Розкажемо Європі про себе».

  • Виховні заходи 2021-2022 навчального року:

Традиційно у закладі освіти проводились предметні виховні тижні, під час яких учні у цікавих і невимушених формах вдосконалювали і поглиблювали свої знання із навчальних дисциплін.

  • Цього року з метою фізичного розвитку, підтримки здорового способу життя було організовано щоранкові загальношкільні фізичні  руханки.
  • Щороку вся школа до Дня миру проводить флешмоб. Цьогоріч він також був.  Учні школи малювали малюнки, і бажання усіх було незмінним: «Ми хочемо миру!». І нехай дитячі мрії збудуться і буде мир на Україні, і буде мир на всій землі!
  • Постійно на сторінці школи висвітлювалася інформація про проведення різноманітних заходів на тему  Covid 19: «Як захистити себе та рідних?» «Як можна інфікуватися?» «Як передається вірус? «та ін.
  • До дня працівників освіти учні школи створили відеопривітання «Зі святом, мій учителю!», відбувся святковий захід, організовані фотозони.
  • Традиційно 1 жовтня здобувачі освіт віддають шану людям старшого покоління: відвідують ветеранів і учасників,  дітей Другої світової війни, поодиноких людей села
  • На початку жовтня відзначають найприємніше, найдобріше та найпозитивніше свято року – Всесвітній день посмішки. Цього дня у нашій школі діяло два обов’язкових правила: усім оточуючим дарувати посмішку та демонструвати гарний настрій; протягом дня діти створювали яскраву гусеничку із смайликів та малювали крейдою на асфальті.
  • 14 жовтня в Україні відзначаються одразу три свята — Покрова Пресвятої Богородиці, День захисника і захисниці України й День українського козацтва. Усі здобувачі освіти взяли участь у Всеукраїнській акції «Дякуємо захисникам України», під час якого збирали таємні подарунки захисникам. На честь потрійного свята в нашій школі діти початкових і середніх класів взяли участь у конкурсі на найкращий малюнок «Козаки-захисники». Учнів 2 класу прийняли до лав козачат. Було організовано частування «Козацька каша». Учні 8 - 10 класів узяли участь у вікторині «Що ти знаєш про козаків» . Для учнів 5-7 класів були організовані змагання «Козацькому роду нема переводу»
  • В даний час дуже актуальною проблемою стала тема секстингу, фішингу, тролінгу, грумінгу. Це пересилання особистих інтимних фото/відео/текстів через інтернет та мобільний зв’язок, надсилання карт оплати, інтернет-булінгу. Робота з даних проблем проводилась у школі систематично. В школі класними керівниками на годинах спілкування з учнями 6-11 класів на тему «Інтимні селфі в Інтернеті — жарт чи небезпечний ризик?» були проведені бесіди, інформхвилинки, відеопрезентації, тренінги. Підлітки шукали відповіді на питання: У чому переваги та недоліки знайомства через Інтернет? Чи варто спілкуватися в мережі з незнайомими людьми? Як захистити себе? Учні разом з вчителем складали алгоритм як розпізнати шахрая в Інтернеті, як убезпечити себе від онлайн-грумінгу, як діяти, якщо потрапляєш у ситуацію, коли тебе шантажують.
  • Щоб вкотре пригадати правила поведінки на дорозі, було проведено цікавий, пізнавальний квест «Дорожня абетка». Мета цього заходу – ознайомити учнів з місцями безпечного переходу проїжджої частини дороги, із дорожніми знаками, закріпити і актуалізувати знання учнів про дорожній рух і правила безпечної поведінки на вулицях, розвивати пізнавальні інтереси, уміння орієнтуватися та виховувати культуру поведінки на дорогах.
  • 20 вересня змістовні та інформативні заходи були проведені до дня пам’яті Бабиного Яру «бабин Яр: без права на забуття», «Бабин Яр. Що і чому?»
  • Нині серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьми одне до одного. Останніми роками визнано поширення в освітній практиці такого явища, як шкільний булінг. Це соціальна проблема всього світу. Класні керівники  проводили бесіди «Протидія булінгу» з учнями школи. На інформаційних дошках школи зазначено,  до кого потрібно звертатися для вирішення проблеми булінгу, якщо немає змоги впоратися самостійно з утиском.
  • З нагоди Дня української писемності та мови, у нашій школі відбувся флешмоб «з Україною  в серці» Через карантинні вимоги, всі учні школи не змогли зібратися в одному місці, тому флешмоб був проведений онлайн. У флешмобі взяли участь учні 1- 11 класів. Діти зрозуміли шкоду та недолугість «суржику» і будуть намагатися дотримуватися правил української мови, велич і могутню силу якої розкрили для себе в черговий раз.
  • Традиційно цієї осені учні 1-11 класів взяли активну участь у створенні виставки аплікацій, поробок «Золотава осінь». Вони створили різноманітні композиції, які були виставлені на загальній виставці. Дитячій фантазії не було меж, діти зображали і тварин, і комах, і рибок, і осінні дерева та багато іншого.
  • Виховання громадянської свідомості і відповідальності має починатися з самого дитинства. Тому, це одне із головних завдань сучасного освітнього процесу. У нашій школі відроджується та починає активно діяти учнівське самоврядування, яке ставить собі за мету брати участь в управлінні школою, вирішенні важливих питань та проблем, що хвилюють учнів. Додає оптимізму активна громадська позиція та ініціативність наших школярів. Серйозним кроком стали вибори президента шкільного самоврядування, які відбулися 18 жовтня. Їм передувала велика попередня робота: висунення найдостойніших, найкреативніших і найактивніших учнів школи у кандидати на цю посаду, написання програм і агітація. Все було організовано, як на справжніх виборах.Діти, долучившись до серйозного виборчого процесу, за підсумками роботи виборчої комісії, переможцем стала Атанасова Ліза , учениця  8-го класу. Набравши більше голосів, вона стала лідером президентських перегонів та отримала вотум довіри від шкільної громади.
  • Важливою і знаковою подією у житті школи стала кінцева реалізація проекту шкільної лаунж зони «Green

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень