Про організацію інклюзивного навчання в 1 класі у 2022-2023 навчальному році
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
ДОБРОСЛАВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ТРОЯНДІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДОБРОСЛАВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(ТРОЯНДІВСЬКИЙ ЗЗСО)
Н А К А З
с. Трояндове Одеського району Одеської області
Про організацію інклюзивного
навчання в 1 класі
у 2022-2023 навчальному році
На підставі Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти» від 15 вересня 2021 р. № 957, висновків КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Лиманської районної ради Одеської області, заяв батьків, з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство
НАКАЗУЮ:
1. Організувати інклюзивне навчання для учениці 1 класу: Зеляк Аліни Валентинівни (з урахуванням висновку КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Лиманської районної ради про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи від 27.07.2022 р., заяви батьків від 18.07.2022 р.) з 01.09.2022 р.
2. Класоводу Сіваковій О.В.:
2.1. Здійснювати оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу.
2.2. Здійснювати календарне та поурочне планування відповідно до індивідуальних програм розвитку учениці з особливими освітніми потребами, за програмою розвитку дітей з модифікацією в умовах інклюзивного навчання.
2.3. Залучати ученицю з особливими освітніми потребами до позакласних та позашкільних заходів з урахуванням її інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей та стану здоров’я.
2.4. Забезпечити особистісно-орієнтований підхід до організації освітнього процесу, враховуючи особливі освітні потреби дитини
3. Призначити асистентом вчителя у 1 класі Рокицьку Г.Ф.
4. Встановити педагогічне навантаження асистента вчителя Рокицьку Г.Ф. - 21 годину на тиждень.
5. Асистенту вчителя Рокицькій Г.Ф.:
5.1. Забезпечити виконання посадових обов’язків асистента вчителя.
5.2. Спільно з класоводом 1 класу, вчителями-предметниками, батьками дитини з особливими освітніми потребами, заступником директора з навчально-виховної роботи для Зеляк Аліни, учениці з особливими освітніми потребами, розробити індивідуальні програми розвитку з урахуванням висновків ІРЦ.
5.3. Вести учнівські портфоліо для відображення навчальних досягнень дитини з особливими освітніми потребами, розвитку її інтересів.
6. Заступнику директора з НВР Рапі О.В.:
6.1. Взяти під контроль організацію навчання учнів з особливими освітніми потребами у класі з інклюзивною формою навчання.
6.2. Здійснювати аналіз результативності освітнього процесу в класі з інклюзивною формою навчання та рівня навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами.
7. Покласти відповідальність за збереження життя та здоров’я Зеляк Аліни, учениці інклюзивного класу, під час освітнього процесу, на асистента вчителя Рокицьку Г.Ф., класовода 1 класу Сівакову О.В.
8. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор Тетяна ОБОДОВСЬКА